Ваша машина може бути справною весь літній період. Але, один із холодних днів може стати неприємним навіть для тих, у кого з машиною все гаразд. Під час спроби завестися, автомобіль не працюватиме. Найчастіше, причиною подібної ситуації стає замерзле дизельне паливо у фільтрі. Наш дизель-сервіс може допомогти вам шляхом діагностики визначити цю проблему.
Насправді, ситуація вкрай проста і з нею досить легко впоратися. Але, перед вирішенням проблеми, спробуємо розібратися, чому вона виникає?
Як виникають проблеми з паливним фільтром?
Літнє дизельне паливо, в якому велика кількість парафінів. У літній період їх присутність ніяк не відчувається, але в зимовий холод - вони згущуються і забивають пори фільтра. Відповідно, насос перестає забирати паливо через фільтр і засмоктувати його в систему. Таким чином, машина не заведеться.
Фільтр із водою. Дуже часто старий фільтр після закінчення літнього періоду збирає в собі багато води. Це пов'язано безпосередньо з якістю дизельного палива. Коли настають активні морози, вода перетворюється на лід і також закупорює весь фільтр.
Аномальні морози. Виняткова ситуація, пов'язана з температурою, яку може витримати соляра. Наприклад, погана погода і температура нижче -30 градусів ніяк не сприяє дизельному паливу. Воно також може замерзнути за аномальних морозів і створити проблеми із запуском.
Вирішення питання замерзлого паливного фільтра
Ваша машина може бути справною весь літній період. Але, один із холодних днів може стати неприємним навіть для тих, у кого з машиною все гаразд. Під час спроби завестися, автомобіль не працюватиме. Найчастіше, причиною
Вирішити питання можна двома способами. Перший і найправильніший - провести заміну фільтра. Тут ситуація також набуває розвилки на два шляхи: у разі, якщо у вас механічна система - машину доведеться віддавати в сервісний центр для заміни фільтра. В іншому випадку - якщо паливна система Common Rail, є можливість самостійно провести заміну паливного фільтра на новий.
Другий спосіб - спробувати відігріти паливний фільтр. За допомогою фена або будь-якого теплого впливу на фільтр його можна прогріти і таким чином, його пори почнуть пропускати паливо. Але, одразу попереджаємо, що це рішення має в собі низку мінусів:
Час прогріву таким способом вкрай неефективний. Ви витратите ресурс на процедуру, яка лише відстрочить вирішення проблеми.
Як уже сказано вище, проблему ця дія не вирішить. Вам доведеться щоразу перед запуском у морози прогрівати свій автомобіль вручну.